
El passat dimecres dia 2 de juliol es va inaugurar el Centre Social “El Sindicat” de Sant Jaume de Llierca, un equipament que s’ha pensat de manera conjunta entre l’Ajuntament, entitats, ciutadania i el Consorci d’Acció Social de la Garrotxa.
La jornada d’inauguració va comptar amb una gran participació (un centenar de persones) i va tenir molt bona acollida. Aquest espai està totalment equipat i a disposició de tota la ciutadania. Compta amb diferents sales, lavabos complets, cuina office, màquina de cafè, connexió wi-fi i molt més.
A partir del juliol estarà obert cada tarda de 16 a 20h i els dilluns de 9 a 13h i comptarà amb dinamitzadors de l’espai.
Aquest espai modern i adaptat s’ha concebut com un punt de trobada intergeneracional per a tots els veïns i veïnes del municipi, amb l’objectiu de fomentar la convivència i la cohesió comunitària. Vol ser un referent de convivència, on la gent gran pugui gaudir d’un ampli ventall d’activitats i serveis, com la incorporació del centre mèdic i la podologia en aquest mateix espai. Al mateix temps, els joves i les famílies disposaran d’un espai ampli i acollidor per jugar, interactuar i compartir temps de qualitat.
Amb aquesta infraestructura, Sant Jaume de Llierca aposta per la millora de la qualitat de vida dels seus habitants, creant un espai inclusiu, obert i per a tothom.

