Actualitat — 12 agost 2025

En el marc de la campanya comarcal Retalla les violències, enganxa les cures, s’han organitzat dos tallers per homes:  HOMES RECONEIXENT-NOSHOMES A TRAVÉS DEL COS amb Roger Solernou, psicoterapeuta especialitzat en perspectiva de gènere i en acompanyament a homes, llicenciat en matemàtiques, pintor i pare. Forma part de l’equip terapèutic de l’Espai Obert Empordà de Figueres i és col·laborador d’Entrehomes.

Aquesta és una iniciativa dirigida a homes a qui els interessi participar en un procés grupal de trobada des del qual abordar la seva vivència de ser homes i la masculinitat atribuïda a aquest fet. Són iniciatives gratuïtes amb places limitades que es duran a terme a Olot els dimecres de tardor de 18 a 20:30h. 

Es realitzaran dos tallers:

HOMES RECONEIXENT-NOS

Taller de 5 sessions vivencials on podrem trobar-nos diversos homes per compartir el que ens passa pel fet de ser homes en diferents facetes de la nostra vida.  Realitzarem un procés individual i col·lectiu on transformarem aquells aspectes que ja no ens serveixen de com ens vivim com a homes.

🍂 24 de setembre: Com a homes, quins missatges hem rebut a la nostra vida?

🍂 15 d’octubre: Quina relació tenim amb el poder i amb l’amor?

🍂 29 d’octubre: Com ens relacionem amb les cures i la productivitat?

🍂 19 de novembre: La violència ha sigut present en les nostres vides?

🍂 10 de desembre: Ser homes ens facilita el nostre dia a dia?

Inscripcions a: https://forms.gle/3UZiRsLbmrgd7b2N9

HOMES A TRAVÉS DEL COS

Taller de 4 sessions vivencials on podrem trobar-nos diversos homes per compartir el que ens passa pel fet de ser homes en diversos aspectes de la nostra vida a través de dinàmiques corporals: aikido, dansa, dansa contact i clown.

⚡ 8 d’octubre: Aikido: nova idea de força

⚡ 22 d’octubre: Dansa: confiança amb els altres homes?

⚡ 5 de novembre: Dansa contact: contacte i cura d’altres homes

⚡ 26 de novembre: Clown: transparència i connexió

Inscripcions a: https://forms.gle/iUiDH59uJrBozveD6

Comparteix

(0) Readers Comments

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *