
17/10/2014 | No t’has trobat mai en la situació que no saps què fer al trobar-te en un determinat cas en la teva comunitat? Que no saps què diu la normativa municipal, o el que diuen els estatuts i reglament de règim intern de la comunitat? Que no saps quins tràmits s’han de fer a l’administració per demanar alguna cosa?
Un grup de presidents de comunitats de veïns, el Consorci d’Acció Social de la Garrotxa i l’Oficina d’Habitatge, proposem a totes les persones interessades – que visquin en una comunitat de veïns – espais de tertúlia que serviran per abordar aquells temes que ens preocupen, per obtenir més informació o per conèixer alternatives que funcionen en d’altres comunitats. Per això, oferim aquestes tertúlies obertes a tothom.
Dit això, la sisena tertúlia, i després de que hagin participat unes 84 persones en la resta de tertúlies, es durà a terme el proper dijous 23 d’octubre de 19.15 a 21 hores un espai de conversa on es donarà una breu guia de com realitzar tràmits o quina normativa a aplicar en la gestió del dia a dia de la nostra comunitat.
Tertúlia 6: Què haig de fer per…?
Data: Dijous 23 d’octubre de 2014
Les tertúlies es duran a terme al carrer Proa 16 (davant el Passeig de la Muralla) de 19.15 a 21 hores
Places limitades | Cal inscripció prèvia
Inscripcions: 972 27 91 28 (Miriam) o Oficina d’Habitatge d’Olot