Actualitat — 18 març 2016

A conseqüència dels canvis de normativa que afecten especialment les associacions, representants de diferents entitats s’han dirigit a l’Ajuntament d’Olot per mostrar la seva inquietud davant el desconeixement que tenen respecte a les obligacions que han de complir (tant a nivell fiscal com laboral), i quines repercussions poden tenir per les entitats i les persones que les representen.

Després de les conferències sobre els canvis de normativa que es van portar a terme durant el 2015, des de l’Institut Municipal de Promoció de la Ciutat d’Olot i el Consorci d’Acció Social de la Garrotxa s’ha volgut fer un pas més facilitant que les entitats puguin rebre un assessorament individual i informació adaptada en funció de com sigui cada entitat i les activitats que dugui a terme.

És per aquest motiu que l’Ajuntament, amb el suport de diferents assessories de la ciutat, engega una campanya que consisteix en una primera visita gratuïta a una de les assessories que s’han sumat a la iniciativa.

L’objectiu és que les entitats puguin informar-se i assessorar-se sobre tot allò que han de complir en l’àmbit fiscal i laboral. L’assessoria farà una primera valoració gratuïta i oferirà un pressupost el més ajustat possible en funció de la particularitat de cada entitat.

La voluntat és facilitar a les associacions que volen gestionar-se correctament, informació de què han de fer i quines implicacions té per la seva entitat, i d’aquesta manera estar en condicions de poder decidir com organitzar-se.

Per poder-se acollir a la iniciativa les associacions que ho desitgin han de passar a recollir un val a partir de demà divendres 18 de març al Consorci d’Acció Social de la Garrotxa (plaça Palau, 8) o a l’Institut Municipal de Promoció d’Olot (Tomàs de Lorenzana, 15).

En aquest val hi trobaran la llista de les assessories que s’han sumat a la iniciativa i a les quals podran sol·licitar hora de visita abans del 8 d’abril. Caldrà presentar el val en el moment de la trobada.

Les assessories són les següents:
ADADE ASSESSORS: C. Tomàs de Lorenzana, 18 1r. 2a (972 27 60 50)
AG ASSESSORS GARROTXA, SL: C. Pintor Galwey, 2, 1r (972 26 82 60)
ASSESSORIA AULINAS: Plaça Palau, 11 (972 26 17 89)
ASSESSORIA OLIVERAS, SL: Plaça del Mig, 1 (972 26 84 61)
COMPTE 9: C. Tomàs de Lorenzana, 24, baixos, local 2 (972 26 86 17)
GABINET PERMAR, SL: C. Pere Bretcha, 1-A (972 27 52 60)
GESTORIA CASTELLS, SL: C. del Pare Roca, 6 (972 26 01 74)
GESTORIA GIRGAS, SL: Plaça Balmes, 1 (972 26 15 96)
JIC ASSESSORS FISCALS: Avda. Santa Coloma, 63 (972 26 96 02)
RIBAS ÁLVAREZ OLOT, SL: C. Pou del Glaç, 20, baixos (972 27 64 01)
TAX ASSESSORIA I GESTIÓ: Plaça Catalunya 15-17 (972 27 05 93)

Per a més informació:
Institut Municipal de Promoció d’Olot 972 26 01 52 (extensió 1)
Consorci Acció Social de la Garrotxa 972 26 66 44

[divider top=”0″]
Font de la imatge destacada: folders de University of Michigan Library a Flickr sota llicència Creative Commons

Comparteix

(0) Readers Comments

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *