Actualitat — 03 juliol 2012

03/07/2012 | Durant el curs 2011-2012, l’Escola Pia, el Consorci d’Acció Social de la Garrotxa i l’Associació Cultural Olot.doc han estat treballant en el projecte “Retrat Migratori”. Partint de la pròpia història familiar i dels testimonis de diferents generacions, tots ells vinculats a l’entorn de l’Escola Pia, configurem un mosaic migratori amb l’objectiu de recuperar una part de la nostra història, d’apropar-nos a la diversitat social d’Olot i sensibilitzar-nos sobre el fet que les migracions són inherents a l’ésser humà i formen part de les nostres vides.

Un esforç col·lectiu
Una entitat que busca la complicitat social i dóna suport a les iniciatives, escola amb sensibilitat pels temes socials, una associació cultural amb ganes de difondre el gènere documental, un grup d’alumnes disposades a dedicar esforç personal i el recull testimonial d’un grup de persones que ens deixen com a penyora el seu trajecte migratori.

Podeu veure el vídeo aquí.

Fitxa tècnica

Coordinació i producció:
Rafel Tresserras Fluvià, professor de ciències socials de l’ Escola Pia d’Olot
Rosario Mantero Ramírez, educadora social del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa

Autores:
Tània Brosa Mercè, Paula Gabino Costa, Sandra Grabulosa Triadú, Laura Matabosch Coromina, Laia Reixach Asparó i Marta Torrecabota Iglesias, alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Pia d’Olot

Realització i edició:
Antoni Herrero Pérez
Associació Cultural Olot.doc

Comparteix

(0) Readers Comments

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *